به گزارش مشرق به نقل از فردا، بينندگان برنامه ورزش و مردم به تهيه کنندگي و اجراي بهرام شفيع هنگام ديدن حضور مدير يکي از شرکت هاي ماکاروني در برنامه اي ورزشي حسابي شوکه شدند.
اين دعوت به دليل حمايت اين شرکت از بازي هاي غرب آسيا صورت گرفته بود.
مدير اين شرکت با استفاده از فرصت به دست آمده سعي کرد تا به تبليغ کالاي شرکت خود پرداخته و اين حمايت را به خاطر کمک به ورزش ايران عنوان کند.
شاهکار اين مديرعامل که ايلنا به آن را ذکر کرده است جايي بود که ورزش و شرکت هاي توليد کننده را با هم جمع زد و يک پروانه ساخت:«ورزشکاران يک بال اين پروانه و شرکت هاي توليدي بال ديگر اين پروانه هستند که با پروازش براي مردم ايران خوشبختي و سلامتي مي آورد!»
اولين بار نيست که برنامه هاي ورزشي تلويزيون مرزهاي ميان اطلاع رساني با تبليغات را ناديده مي گيرند .جواد خياباني ، گزارشگر بازي تيم ملي ايران مقابل تيم ملي بحرين در بازيهاي غرب آسيا هم بارها با تاکيد بر نام اين شرکت توليد کننده ماکاروني ، برگزاري يک تورنمنت به نام يک شرکت ايراني را افتخار براي ايران خواند!
پيش ازاين در مسابقه هاي جام جهاني فوتبال هم مجريان و گزارشگران تلويزيون لابلاي حرفهايشان حاميان مالي اين برنامه ها را تبليغ مي کردند.
بنابراين گزارش به نظر مي رسد صدا و سيما با در اختيار قرار دادن تريبون هاي تلويزيوني خود در اختيار برخي شرکت هاي توليدي به دنبال کسب منافع از اين راه باشد.
برنامه ورزش و مردم شبکه يک سيما در اقدامي عجيب از مدير يکي از شرکت هاي توليد کننده ماکاروني در برنامه خود دعوت به عمل آورد.